برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی آنتی ویروس‌ ESET

کمپانی در سال 1992 در نتیجه‌‌ تلفیق شدن دو شرکت ساخته شده است . یکی از سرشناس ترین تولیدات این شرکت ضد ویروس ایست است که سه ورژن پر استفاده نرم افزار این شرکت با نام هایاینترنت سکیوریتی ، آنتی ویروس‌ و اسمارت سکیوریتی می باشد . ایست‌ با دریافت کردن کسب جوایز زیادی به عنوان برترین نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران دنیا و از جمله محبوب ترین آنتی ویروس در بین کاربران ایرانی شده است.

با نکته‌بینی به عملکرد راضی‌کننده و بی‌اندازه قابل قبول این نرم افزار ویروس یاب ، جوایز و گواهینامه‌های بسیاری از سازمان ویروس Av -Comparatives می‌توان ایست‌ را بهترین آنتی‌ ویروس 2021 معرفی‌‌ کرد .

به گفته بسیاری از کارشناسان ، برترین نرم افزار ایمنی سازی جهان ورژن اینترنت سکیوریتی خواهد بود زیرا در حالی‌ که کم حجم‌‌ است دارای کارآیی بسیار فراوانی می باشد و بخش هوش‌ مصنوعی‌ آن توانایی شناخت هر ویروس و بد افزاری را دارا است . به منظور استفاده از خدمات و امکانات صد در صدی آنتی ویروس این شرکت نیازمند لایسنس نود 32 می باشید. پس از نصب و فعال سازی نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از تمامی امکانات برنامه استفاده کرده و بعد از یک بار اسکن خیالتان از بابت ایمن بودن سیستم در برابر تمامی ویروس ها راحن خواهد بود.

  • وحید فدایی