برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدل پوشیدن انواع شلوار

 

مدل پوشیدن انواع شلوار : اگر این چند نکته را در نظر بگیرید، شلواری که به تن می‌کنید، ظاهرتان را بدون تردید شیک و عالی نشان می‌دهد. در ادامه، چند مدل شلوار معرفی شده است که می‌توانید آنها را بررسی کنید و مدل مدنظر خود را انتخاب کنید.

 

چه کسانی شلوار پاچه گشاد بپوشند؟

• شلوارهای پاچه گشاد از زانو به پایین گشاد می شوند و ظاهر آن شبیه به قیف است. این شلوار از کمر تا زانو تنگ است. این نوع شلوار را باید کمی پایین تر از محل طبیعی کمر نگه دارید و نباید چندان تنگ و چسبان باشد. این مدل شلوار تقریبا برای همه مناسب است اما افراد لاغر و بلندقد بهتر است به دنبال شلوارهای فاق بلند باشند. کسانی هم که پایین تنه درشت تری دارند بهتر است به دنبال شلواری باشند که کاملا قالب پاهایشان باشد.با برو تو استایل همراه باشید.

 

مدل پوشیدن انواع شلوار

• هنگام خرید توجه کنید شلوارهای پاچه گشاد باید از زانو به بالا کاملا اندازه و مناسب باشد و از زانو به پایین گشادتر شود. قد آن نیز باید کاملا با زمین مماس باشد و کاملا روی پاهای شما را بپوشاند یا روی کفش بیاید، قد شلوار نباید به گونه ای باشد که جلوی شلوار تا بخورد و صاف نباشد.

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

شیک ترین مدل های لباس مجلسی مشکی

 

شیک ترین مدل های لباس مجلسی مشکی : انتخاب لباس مجلسی برای خانمها یکی از پر دغدغه ترین انتخاب ها ست زیرا خانمها دوست دارند در هر مراسمی بدرخشند و گل سر سبد مراسم باشند. یکی از لباس های پرطرفدار زنانه در دنیای مد ،لباس مجلسی مشکی است که وقار و جذابیت خاصی را به خانم ها می بخشد و اندام آنها را زیباتر نشان می دهد. اگر شما هم به دنبال یک لباس مجلسی مشکی شیک و زیبا هستید توصیه می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.با برو تو استایل همراه باشید.

 

شیک ترین لباس های مجلسی مشکی بلند:
لباس مجلسی مشکی یکی از انتخاب های ایده آل برای اکثر خانم هاست که طرفداران زیادی دارد زیرا مشکی یک رنگ کلاسیک و زیبا است.

 

شیک ترین مدل های لباس مجلسی مشکی

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟

 

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟ چاقی یا لاغری را می‌توان کنترل کرد؛ اما فاکتوری مثل قد، چیزی نیست که در انتخاب آن دستمان باز باشد. معمولا به خانم‌هایی که قد زیر ۱۶۰ سانتی‌متر دارند ریزه می‌گویند؛ اما این افراد معمولا این مسئله را به بهترین شکل مدیریت می‌کنند: به جای کفش‌های تخت، بیشتر از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند و همیشه در عکس‌ها جلوتر از همه می‌ایستند.با برو تو استایل همراه باشید.

 

به جای کفش های تخت، بیشتر از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنند و همیشه در عکس ها جلوتر از همه می ایستند. اما آیا مانتویی که می پوشند، آنها را بلندتر نشان می دهد؟ اگر شما جز خانم های ریز اندام و کوتاه قد هستید، دنیا به آخر نرسیده است و اعتماد به نفستان را حفظ کنید! لازم نیست کفش پاشنه بلند جزء جدانشدنی استایلتان باشد. کافی ا ست مانتویی را انتخاب کنید که شما را بلندتر نشان بدهد. می توانید ترفندهایی را که برای انتخاب درستِ مانتو برای بلندتر نشان دادن قدتان در ادامه گفته ایم، هنگام خرید مانتو به خاطر بسپاریدکه چه مانتویی قد را بلندتر نشان می دهد؟

 

چه مدل مانتویی شما را قد بلند نشان می دهد؟

 

 

مانتو های طرح دار، ممنوع!

مانتو هایی با طرح های شلوغ و درشت برای افراد کوتاه قد مناسب نیستند. بهتر است از پارچه ها و مانتوهای بدون طرح و ساده استفاده کنید. اگر از مانتوهای ساده خسته شده اید، برای بلندتر نشان دادن قدتان مانتو هایی با طرح های ریز – مانند طرح چهارخانه ریز – شما را قد بلند و خوش اندام جلوه می دهد و می تواند یک گزینه مناسب باشد. در مقابل مانتو هایی با نقش و نگار شلوغ، اصلا مناسب شما نیستند. نقش های درشت روی لباس، باعث می شوند شما کوتاه تر و پهن تر به نظر بیایید.

  • وحید فدایی