برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

10 اشتباه برای پوشش آقایان

 

10 اشتباه برای پوشش آقایان :مد همیشه  در حال تغییر است اما سبکی است که می ماند. افراد حتی در ظاهر یک فرد کوچکترین جزئیات را متوجه می شوند، به خصوص هنگام ملاقات با آنها برای اولین بار. به عنوان مثال، 52٪ از خانم ها گفتند که بسته به کفش هایی که می پوشند، در مورد شخصیت مرد قضاوت می کنند. و کفش ها تنها موارد مد نیستند که مردم به آن توجه می کنند.

 

البته، هیچ قوانینی جهان در مورد چگونگی "نگاه خوب" وجود ندارد، اما نکات اساسی وجود دارد که می تواند باعث شود مردان با ظاهری جذاب تر به نظر برسند.با برو تو استایل همراه باشید تا با بهترین های دنیای مد همراه شما باشیم در این قسمت از مد و مدگرایی ما به 10 اشتباه برای پوشش آقایان میپردازیم.

 

بنابراین ما 10 اشتباه لباس پوشیدن آقایان را جمع آوری کرده ایم که مردان باید بدون اینکه خیلی سخت تلاش کنند برای ظاهری بهتر از آن خودداری کنند.

 

نکات اساسی وجود دارد که می تواند باعث شود مردان با ظاهری جذاب تر به نظر برسند

 

10 اشتباه برای پوشش آقایان

10 اشتباه برای پوشش آقایان

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

جدیدترین مدل مانتو ۹۹ شیک و لاکچری

 

 

جدیدترین مدل مانتو ۹۹ شیک و لاکچری  : استایل عالی برای خانم های شیک پوش  را در این بخش را  با هم مشاهده خواهیم کرد. اگر نیاز به تهیه یک مدل مانتو زنانه و دخترانه برای سال ۹۹ دارید با این مطلب از برو تو استایل  با ما همرا باشید تا بهترین مدل ها را برایتان به نمایش بگذاریم.

 

جدیدترین مدل مانتو ۹۹

 

خانم های عزیزی که برای خرید مانتو می خواهید به بازار بروید بهتر است در ابتدا یک مدل جدید و باکلاس را انتخاب کرده و سپس برای خرید جدیدترین مدل مانتو ۹۹ اقدام کنید. از سری مانتو‌های زنانه جدید موجود در بازار می توان به مدل مانتو بلند اسپرت یا ساده اشاره کرد که باتوجه به سن و سلیقه افراد انتخاب های متعددی هم وجود دارد.

 

در طراحی و دوخت مدل های جدید مانتو سال ۹۹ از چند نوع پارچه با جنس مختلف و غالبا طرح و رنگ مختلف استفاده شده است. در ادامه با هم جدیدترین و زیباترین طرح ها را خواهیم دید.

 

مدل مانتو بلند ترکیبی در بین جدیدترین مانتو‌های زنانه و دخترانه مد سال ۹۹ بسیار پرطرفدار است و تولید کنندگان با بکار بردن پارچه های رنگی مختلف برای یک مدل مانتو، برای اولین بار انواع مدلهای مانتو ترکیبی شیک و لاکچری را روانه بازار کرده اند.

 

جدیدترین مدل مانتو ۹۹ شیک و لاکچری 

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

نکات ریز و درشت شیک پوشی برای خانم ها و آقایان

 

 

نکات ریز و درشت شیک پوشی برای خانم ها و آقایان : اغــلـب افــراد در انــتــخـاب لـبـاسـی کـه مـنـاسـب جـثــه آنـها بوده و همچـنـیـن چـگـونـگی سـت کـردن آنـهـا دچـار سردرگمی می باشنـد.

 

در زیـر بـه اصـول کـلـی انتـخاب و هماهنگ کردن لباسها با یکدیگر میپردازیم.در این قسمت از برو تو استایل با دنیای مد و مدگرایی با ما همراه باشید 

اصول شیک پوشی

▪ همواره لباسی را بپوشید که کاملا اندازه شما باشد پوشیدن لباسهای بزرگ تنها اندام شما را اغـراق آمـیـز تـر جـلوه داده و آنـها را پنهان نمیکند.

 

 

▪ بیشتر سعی کنید تنها در زمانی که کمر باریکی دارید از کمر بند استفاده کنید.

 

▪ پارچـه هـای سـنگین مانـند پـشمـی، بافـتنی و چرمی شما را سنگین وزن تر جلوه میدهند.

 

▪ پارچه های سبک وزن مانند کتان، نخی شما را لاغر تر جلوه میدهند.

 

▪ رنگهای تیره شما را لاغر تر و کوچک تر میکنند.

 

▪ رنگهای روشن شما را بزرگتر و حجیم تر میکنند.

 

▪ لباسهای بالا تنه و پایین تنه یکرنگ شما را لاغر تر جلوه میدهند.

 

▪ لباسهای بالا تنه و پایین تنه با رنگهای متفاوت شما را بلند قد تر میکند.

 

▪ لباسهای یقه بلند گردن را کوتاه تر میکند.

 

▪ گردن بند کوتاه نیز گردن را کوتاه تر میکند.

 

▪ روسـری کـه به سـمت پـایین آویزان شـده باشد، قـد شما را بلند تر جلوه میدهد.

 

▪ خالکوبی پـیـرامـون گـردن و روی شــانـه هـا سبـب چهار شانه تر شدن شما میگردد.

 

▪ لـبـاس بـا خطوط افقی شما را چاق تـر و بـا خـطـوط عمودی شما را لاغر تر جلوه میدهـد.

 

نکات ریز و درشت شیک پوشی برای خانم ها و آقایان

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

انتخاب لباس خانم شیک پوش براساس فرم هیکل

 

 

انتخاب لباس خانم شیک پوش براساس فرم هیکل :یکی از اصلی ترین موارد  شیک پوشی خانم ها این است که آنها باید در لباس پوشیدن به اندام خود توجه کنند زیرا افراد می توانند با انتخاب درست لباس ،مشکلات  اندام خود را بپوشانند و زیباتر و جذاب تر به نظر برسند.

 

اگر می خواهید راز شیک پوشی خانم های جذاب را بدانید، ابتدا باید تناسب اندام خود را حفظ کنید و متناسب با اندامتان لباس بپوشید زیرا اگر این دو اصل را رعایت نکنید، حتی اگر لباس های برند و شیک نیز بپوشند چندان تاثیری در شیک پوشی شما نخواهد داشت. در ادامه این بخش از دنیای مد برو تو استایل  به انتخاب لباس  مورد نظر خانم شیک پوشبر پایه فرم هیکل می پردازیم.با ما در دنیای مد و مد گرایی همراه باشید

 

شیک پوشی با توجه به انواع فرم اندام

 

پنج نوع کلی فرم هیکل در خانم ها وجود دارد که هر نوع فرم هیکل ویژگی های خاص خودش را دارد و اگر لباس برای آن فرم هیکل طراحی شده باشد به طوری که معایب آن فرم هیکل را بپوشاند، بسیار شکیل به نظر می رسد.

 

فرم هیکل

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

آشنایی با انواع لباس عروس

 

آشنایی با انواع لباس عروس :روز عروسی یکی از به یادماندنی ترین و در عین حال پر استرس ترین روزهای زندگی هر زوجی به شمار می رود. لباس عروس نقش زیادی در این درخشش شما  دارد. ما با بررسی فرم بدن های مختلف، مناسب ترین لباس را معرفی میکنیم.

 

ما در مطالب قبلی درباره لباس عروس ساده انواع پف دار و.. صحبت کردیم حال میخواهیم درباره انواع لباس عروس با توجه به فرم بدنتان که چه لباسی متناسب برای شماست در عین سادگی بهترین لباس را معرفی کنیم با برو تو استایل  همراه باشید.

 

 

آشنایی با انواع لباس عروس + نکاتی برای انتخاب لباس عروس

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها

 

 

رازهای مربوط به استایل ساده و شیک خانم ها :ظاهر و استایل ساده برای هر کس، بطور روزانه از اهمیت دادن به فرم لباس و نهایت ساده پوشی وی بهره می گیرد. شاید بسیاری از خانم ها را دیده باشید؛ که در عین ساده پوشی بسیار جذاب و شیک به نظر می رسند. راز موفقیت این افراد در همین جمله نهفته است.

 

اهمیت دادن به رنگ های هماهنگ و جنس لباس های مناسب برای آن ها باعث می شود؛ تا به نظر بسیار هماهنگ و آراسته به نظر آیند. رعایت این نکات در داشتن یک استایل ساده و یک استایل شیک، می تواند به هر شخصی کمک کند؛ تا ظاهر ایده آل خویش را، در هنگام پوشیدن لباس های مختلف رعایت نماید. اگر جزء طرفداران استایل ساده و  اصول شیک پوشی  هستید بهتر است ادامه این مطلب  از برو تو استایل را دنبال کنید.

 

 

استایل ساده

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

استایل مینیمال زنانه

 

استایل مینیمال زنانه :حتما درمورد مینیمالیسم در هنر و ادبیات چیزهای زیادی شنیده‌ اید؛ اما در مورد استایل مینیمال چطور؟ آیا تا به حال، اسم آن به گوشتان خورده؟ در واقع، استایل مینیمال هم مثل هنر مینیمال و ادبیات مینیمال، متکی بر این اصل است: کمش هم زیاد است! شاید با خودتان فکر کنید لباس پوشیدن به سبک مینیمال، خسته ‌کننده و تکراری خواهد بود یا اینکه انتخاب‌ هایتان محدود خواهد شد و دیگر دستتان در انتخاب لباس باز نخواهد بود؛ اما اصلا اینطور نیست! استایل مینیمال، اجزای زائد و اضافی تیپ شما را می ‌زداید.

 

در استایل مینیمال، کیفیت بر کمیت ارجح است و لباس‌ های کاربردی ساده بر لباس ‌های پر زرق و برق و بیهود، سلطه دارد. اگر نظم و ترتیب، ایجاز و هارمونی را دوست دارید، حتما استایل مینیمال را انتخاب کنید. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که استایل مینیمال چیست و اصول کلیدی آن کدام اند؟ با سایت go2style.ir  همراه باشید.

 

استایل مینیمال زنانه 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

راهنمای مناسب انتخاب کت و پالتو

 

 

 

راهنمای مناسب انتخاب کت و پالتو : کت، پالتو و کاپشن از جمله مهمترین عناصر یک استایل زمستانی شیک و البته گرم محسوب می شوند. در واقع  انتخاب درست کت، پالتو و کاپشن براساس استایل شما تا حدود زیادی تیپ شما را دگرگون و شیک می کند و البته نقایص اندام شما را هم می پوشاند.با go2style.ir همراه باشید.

 

راهنمای انتخاب کت و پالتو  بر اساس فرم بدن، اندام و قد برای خانم ها

راهنمای مناسب انتخاب کت و پالتو

کت، پالتو و کاپشن از مهمترین عناصر یک استایل زمستانی شیک و گرم است

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

اصول شیک پوشی برای افراد چاق

 

انتخاب لباس برای افراد چاق:

در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که اضافه وزن دارند و می خواهند مدام خوش پوش باشند این نکات از go2style.ir را فراموش نکنید.

 

احتمالا یکی از مشکلات  خیلی از ما برای حضور در مهمانی ها و دیدارهای خودمانی مدل لباسی باشد که می خواهیم برتن کنیم. همه ی  ما دوست داریم زیباتر دیده شویم و مورد توجه اطرافیان مان قرار بگیریم. این  درخواست در افرادی که اضافه وزرن دارند بیش از افراد دیگر است، برای اینکه آنان در موارد بسیاری، می خواهند لاغراندام و متناسب تر دیده شوند.

 

انتخاب لباس برای افراد چاق ا

صول شیک پوشی برای افراد چاق

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

 شیک ترین رنگ های مناسب فصل سرد

 

 

 شیک ترین رنگ های مناسب فصل سرد: با سرد شدن هوا بسیاری از خانم ها با پوشیدن لباس های گرم و گشاد گلایه دارن و این موضوع باعث ناراحتی در ظاهر آنها میشود همچنین تضاد با لباس های گرم ایجاد یک استایل نامناسب و شلوغ ایجاد میکند حجم لباس های زمسانی خودش یک موضوع چالش برانگیز است.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستیدکه در عین سادگی بهترین ترکیب رنگ و استایل را در فصول سرد با حجم لباس کم  را داشته باشید .  در این بخش  از برو تو استایل  موضوع  اصلی ما درباره ترکیب رنگ متناسب با فصل  (پاییز و زمستان ) است  که بهترین  و مناسب ترین رنگ را انتخاب کنید. با go2style.ir همراه باشید.

 

طیف رنگ سبز از مناسب ترین رنگ های فصل زمستان

شیک

  • وحید فدایی