برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

  • ۰
  • ۰

معرفی آنتی ویروس‌ ESET

کمپانی در سال 1992 در نتیجه‌‌ تلفیق شدن دو شرکت ساخته شده است . یکی از سرشناس ترین تولیدات این شرکت ضد ویروس ایست است که سه ورژن پر استفاده نرم افزار این شرکت با نام هایاینترنت سکیوریتی ، آنتی ویروس‌ و اسمارت سکیوریتی می باشد . ایست‌ با دریافت کردن کسب جوایز زیادی به عنوان برترین نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران دنیا و از جمله محبوب ترین آنتی ویروس در بین کاربران ایرانی شده است.

با نکته‌بینی به عملکرد راضی‌کننده و بی‌اندازه قابل قبول این نرم افزار ویروس یاب ، جوایز و گواهینامه‌های بسیاری از سازمان ویروس Av -Comparatives می‌توان ایست‌ را بهترین آنتی‌ ویروس 2021 معرفی‌‌ کرد .

به گفته بسیاری از کارشناسان ، برترین نرم افزار ایمنی سازی جهان ورژن اینترنت سکیوریتی خواهد بود زیرا در حالی‌ که کم حجم‌‌ است دارای کارآیی بسیار فراوانی می باشد و بخش هوش‌ مصنوعی‌ آن توانایی شناخت هر ویروس و بد افزاری را دارا است . به منظور استفاده از خدمات و امکانات صد در صدی آنتی ویروس این شرکت نیازمند لایسنس نود 32 می باشید. پس از نصب و فعال سازی نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از تمامی امکانات برنامه استفاده کرده و بعد از یک بار اسکن خیالتان از بابت ایمن بودن سیستم در برابر تمامی ویروس ها راحن خواهد بود.

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • وحید فدایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی