برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

 

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر :حتی اگر طرفدار سادگی و سبک مینیمال باشید، در هنگام انتخاب مدل مانتو، از میان هزاران مدلی که در بازار، مزون‌ها و فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد، ممکن است وسوسه شوید و نظر خود را تغییر دهید و به جای مانتوهای ساده، به سراغ مانتوهای مدل دار با طرح‌های امروزی‌ و به روزتر بروید.

در این مقاله ده‌ها مدل مانتو ترکیبی جدید 2020 شامل مانتوهای دو رنگ، مانتوهایی با پارچه گیپور، مانتوهای ریون و مانتوهای حریر را با هم خواهیم دید و هر کدام را به طور مجزا بررسی می‌کنیم. پس خواندن این مقاله از go2style.ir  را از دست ندهید.

 

مدل مانتو ترکیبی جدید 2020  پارچه گیپور، ریون، حریر

خرید و انتخاب انواع مدل مانتو ترکیبی جدید2020 به دلیل طراحی‌های متفاوت و متنوعی که دارند، فرایند بسیار طولانی و زمان بری است. اگر خرید یک مانتو با مدل ترکیبی مد نظر شما باشد، علاوه بر هزینه‌ی نسبتا بالایی که باید برای خرید آن در نظر بگیرید، زمان بسیار زیادی نیز از شما گرفته خواهد شد. اما اگر می‌خواهید یک مانتو ترکیبی با قیمت معقول، کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن را خریداری کنید.

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟

 

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟ اگر دوست دارید ظاهر بهتری داشته باشید باید نکات متعددی را چه موقع خرید چه موقع پوشیدن و ست کردن لباس‌ها، رعایت کنید.در پست های مربوط  ما به خوشتیپ و شیک بودن نوع استایل شما گفت و گو کردیم حال میخواهیم درباره اهمیت این موضوع که چطور تیپ جذابتری در عین حال خوشتیپ و تمیز و مرتب بودن داشته باشیم حرف بزنیم, چه  فاکتور های مهمی در استایل شیک شما مهم خواهد بود؟

در واقع برای اینکه ظاهر خوب و تیپ جذاب تری داشته باشید، قبل از خرید کردن باید به لباس مورد نظرتان فکر کنید. اگر آن دسته افرادی هستید که با وجود کمد پر از لباس، همیشه دنبال لباس می‌گردید و هیچ‌وقت لباس مناسب ندارید، این نکات را همواره در ذهن داشته باشید.با go2sryle.ir همراه باشید.

۱. هیچ لباسی را برای فقط یک موقعیت نخرید

همه‌ی ما وقتی به مهمانی خاصی دعوت می‌شویم، اول از همه به فکر خرید لباس خاص می‌افتیم. لباسی که با لباس‌های قبلی خود ما و لباس سایر مهمان‌ها متفاوت باشد. دقیقا مشکل از همین جا ایجاد می‌شود که ما فقط برای یک موقعیت خاص لباس می‌خریم. به همین دلیل نمی‌توانیم اکسسوری‌ها و لباس‌ها را در موقعیت‌های مختلف بپوشیم.

 

چطور تیپ جذاب تری داشته باشیم؟

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان

 

 

بهترین و خنک ترین پارچه ها برای فصل تابستان : با فرا رسیدن فصل تابستان اگر به دنبال خرید پارچه برای دوخت مانتو و لباس های خنک تابستانه هستید پیشنهاد می کنیم با go2style.ir  همراه باشید.جنس پارچه، رنگ و پترن پارچه های تابستانی با دیگر فصل ها متفاوت است.

برای خرید پارچه های تابستانی سعی کنید از رنگ‌های روشن و شاد انتخاب کنید. رنگ‌های روشن در فصول گرم سال به دلیل جذب نکردن گرما گزینه های مناسب‌تری هستند.

درمورد جنس پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید هم باید بگوییم ک که پارچه‌های نخی که درصد پلی استر کمتری دارند و یا پلی‌استر ندارند گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند.

 

مناسب ترین پارچه ها برای فصل تابستان

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

نکاتی که باید برای "ست مانتو لی" در نظر بگیرید

 

نکاتی که باید برای "ست مانتو لی" در نظر بگیرید

ست مانتو لی

یکی از لباس هایی که بین بیشتر خانم‌ ها مشترک است و حتی در مدل ها و رنگ های مختلف در هر کمد و کشوی لباسی پیدا می شود مانتوی لی یا مانتو جین است.

 

با مانتو لی چه شال و روسری ست کنیم؟

به دلیل جنس خاص پارچه ی لی یا جین، بهتر است ابتدا در مورد جنس شال یا روسری مناسب برای ست با مانتو لی یا جین تصمیم بگیرید و به جنس آن ها دقت کنید. جنس و نوع پارچه های شال یا روسری باید به گونه ای انتخاب شوند که با مانتوی لی شما هماهنگ باشند. بهتر است از پوشیدن روسری های حریر، ساتن براق و ابریشمی ظریف با مانتو‌های لی دوری کنید. در ادامه با go2style.ir همراه باشید.

روسری هایی از جنس نخ، روسری های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری های پشمی بهترین انتخاب‌ برای ست کردن با مانتو‌های جین است، خصوصا در فصل پاییز اگر مانتوی جین انتخابی شما ضخیم است بهتر است از یک شال پشمی استفاده کنید.

برای انتخاب روسری مناسب، به دلیل یکنواختی و طرح نداشتن مانتو لی بهتر است از طرح هایی مانند طرح های پلنگی و زبرا، روسری های طرح خال خالی، شال های طرح شطرنجی و چهارخانه استفاده کنید.

 

نکاتی که باید برای "ست مانتو لی" در نظر بگیرید

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

 

لباس عروس ساده انتخاب عروس خانم های خاص

 

 

 

لباس عروس ساده انتخاب عروس خانم های خاص : اصلی ترین خرید عروس خانم ها برای مراسم عروسی  لباس عروسشان است که فوق العاده در انتخاب آن حساس هستند و برایشان اهمیت دارد که لباس عروس شان کاملا خاص و مجلل باشد.برای اینکه وقتی وارد مزون لباس عروس میشوید با دیدن انواع لباس عروس ها سردرگم نشوید باید قبل از رفتن به مزون تصمیم بگیرید که چه مدل لباس عروسی میخواهید

مثلا لباس عروس پف دار با یقه دلبری که دنباله داشته باشد، اینطوری انتخاب برایتان راحت تر میشود و لباس عروسی که میخواهید را زودتر پیدا میکنید.هنگام پرو لباس عروس اصلا عجله نکنید و با حوصله باشید، بعد از پرو لباس عروس دست هایتان را بالا و پایین کنید همچنین بنشینید و بلند شوید تا مطمئن شوید لباس دقیقا اندازه شما است و اذیت تان نمیکند. دقت داشته باشید لباس عروس های ساده برای همیشه خاص و زیبا هستند زمانی که به گالری عکسا نگاه میکنید بعد سالها , هنوز خاص و زیبایی خود را دارند و همیشه جدید هستند.با این حال ما در اینجا قصد داریم چند نوع از زیبا ترین و خاص ترین لباس های ساده و روز را به شما نشان دهیم پس با برو تو استایل همراه باشید تا جدیدترین لباس های عروس را به شما معرفی کنیم.

 

 

لباس عروس ساده انتخاب عروس خانم های خاص

لباس عروس ساده انتخاب عروس خانم های خاص

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

مدل مانتو تابستانه 99 شیک و لاکچری

 

مدل مانتو تابستانه 99 شیک و لاکچری : با شروع هر فصلی مانتوهای مخصوص به همان فصل وارد بازار می شوند. در ادامه ما 47 عکس از مدل مانتو تابستانه 99 شیک برای شما فراهم اورده ایم.با مجله برو تو استایل همراه باشید.

 

طرح های مانتو تابستانی

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

 

45 مدل مانتو تابستانی حریر بسیار زیبا

 

 

45 مدل مانتو تابستانی حریر بسیار زیبا :انواع مدل مانتو تابستانی حریر معمولا مورد توجه خانم‌هایی است که استایل‌های رسمی‌تر را ترجیح می‌دهند. پارچه حریر و کرپ حریر به دلیل سبکی، انتخاب مناسبی برای فصل تابستان به شمار می‌آیند.

 

["]45 مدل مانتو تابستانی حریر بسیار زیبا

45 مدل مانتو تابستانی حریر بسیار زیبا

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

مدل شومیزهایی برای درخشیدن در مجلس

 

انواع مدل شومیز ، لباسی پرطرفدار با تنوع بالا در طرح و مدل

 

مدل شومیزهایی برای درخشیدن در مجلس :شومیز از واژه فرانسوی Chemise برگرفته شده که در زبان فارسی به یک نوع لباس خاص زنانه گفته می شود که ابتدا به شکل آستین بلند و با دکمه های وسط ، به سبکی کلاسیک و ساده طراحی می شدند اما اکنون با انواع پارچه های حریر, گیپور و ریون در انواع مدل های مختلف دوخته میشوند و از آن دسته لباس هایی هستند که هم در مهمانی های ساده و هم در انواع مجلس ها میتوان آن را پوشید. انواع مدل شومیز ها را می توان با دامن، شلوار و سرهمی ترکیب کرد و در مراسمات مختلف از این نوع لباس ها استفاده نمود.
خانم ها بر زیر مانتوهای جلوباز خود در تابستان اغلب شومیز می پوشند. شومیزها محدودیت سنی هم ندارند شما در هر سنی که باشید میتوانید شومیزهایی مخصوص خودتان پیدا کنید.

شومیز ها انواع مختلفی مانند شومیزهای حریر و گیپور, آستین کلوش و آستین پفی, دکمه دار, یقه حلزونی، شومیزهای کوتاه و بلند, ساده و کار شده دارند که هر کس می تواند برحسب سلیقه, فرم اندام, رنگ پوست و ...خود نوعی از این مدل شومیزها را انتخاب کند. در ادامه این بخش از دنیای مد برو تواستایل  انواع شومیز در طرح و رنگ های مختلف را خواهید دید ، امیدواریم بتوانید از بین این شومیزهای زیبا بهترین را انتخاب کنید.

]مدل شومیزهایی برای درخشیدن در مجلس مدل شومیزهایی برای درخشیدن در مجلس

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰
تیپ پسرانه اسپرت با استایل های جذاب و مد روز

 

تیپ پسرانه اسپرت با استایل های جذاب و مد روز : استایل اسپرت از انواع استایل های پرطرفدار و محبوب در بین پسران جوان است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی به روز داشته باشید بهتر است لباس های خود را از بین طرح های اسپرت انتخاب نمایید.

تیپ پسرانه اسپرت شیک و زیبا

پسران جوان به پوشیدن لباس های اسپرت تمایل زیادی دارند به همین لباس های اسپرت در انواع طرح های متنوع موجود می باشند که بهتر است شما قبل از انتخاب ست لباس اسپرت خود ابتدا به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کتید سپس لباس اسپرت خاص و جذابی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

تیپ پسرانه اسپرت با استایل های جذاب و مد روز

  • وحید فدایی