برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

برو تو استایل

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟

 

چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟ ست کردن رنگ های شاد کار زیاد آسانی نیست و اگر این ترکیب را بر تن کسی ندیده باشید، انتخاب آن برای شما چندان خوشایند نیست؛ بنابراین هدف این مقاله معرفی رنگ هایی است که هم از لحاظ ترکیبی بسیار شیک و جذاب می شوند و هم تاثیرات بسزایی بر روی سلامتی شما دارند. با مطالعه این مقاله از برو تو استایل متوجه می شویم که چگونه لباس ست کنیم.

 

خیلی از ما بیشتر از رنگ های سفید، سیاه، طوسی و قهوه ای برای انتخاب لباس خود استفاده می کنیم زیرا هم راحت تر با هم ست می شوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ ها مورد نیاز نیست اما کافی است تا کمی هنرمندی و ذوق و سلیقه به خرج بدهید و دو رنگ متفاوت را به زیبایی کنار هم قرار بدهید و با خلق ترکیب رنگ های جدیدتر و شادتر از آن لذت ببرید.

 

بر اساس آخرین پژوهش ها دانشمندان، رنگ ها تاثیرات روانی زیادی دارند. زمانی که ما به رنگ خاصی نگاه می کنیم در واقع پیامی به مغز ما فرستاده می شود و سبب می شود هیپوتالاموس هورمونی را ترشح کند.

 

به عنوان مثال نگاه کردن به رنگ های گرم و روشن مانند قرمز یا صورتی، هورمون دوپامین که به هورمون احساسات خوب معروف است در مغز ترشح می شود و سبب تقویت روحیه و نشاط می شود. از طرف دیگر نگاه کردن به رنگ های سرد باعث ترشح هورمون اکسی توسین می شود که سبب ایجاد آرامش و خونسردی می شود.

 

 

ترکیب رنگ های شاد کار زیاد آسانی نیست و اگر این ترکیب را بر تن کسی ندیده باشید، انتخاب آن برای شما چندان خوشایند نیست؛ بنابراین هدف این مقاله معرفی رنگ هایی است که هم از لحاظ ترکیبی بسیار شیک و جذاب می شوند و هم تاثیرات بسزایی بر روی سلامتی شما دارند.

 

 

لباس قرمز با چه رنگی ست می شود؟

 

رنگ قرمز را می توان با یک یا ترکیبی از چند تا از این رنگ ها پوشید. رنگ قرمز به زرد، سفید، سبز، قهوه ای و آبی می آید. اما شیک پوشی در ترکیب قرمز و مشکی است.

 

لباس قرمز با چه رنگی ست می شود؟

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 مدل لباس مجلسی 2021

 

مدل لباس مجلسی 2021 :تنوع در تولیدات لباس مجلسی به خصوص برای خانم ها بسیار زیاد می باشد. مدل های مجلسی نیز به چند دسته تقسیم می شوند خیلی مجلسی مانند لباس شب و پیراهن های بلند و کوتاه کار شده که در نوشته های قبلی نمونه های جدیدی را برای شما به نمایش گذاشتیم و مدل های نیمه مجلسی که در عین سادگی بسیار شیک می باشند و مناسب هستند برای دورهمی ها و جشن های کوچک که این مدل ها جزئ پر استفاده ترین پوشاک مجلسی خانم ها به شمار می آیند.

 

در این نوشته برای شما کاربران سایت برو تو استایل  مدل لباس مجلسی ۲۰۲۱ را به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد.مان طور که گفتیم در این قسمت از سایت دو نقطه برایتان جدیدترین مدلهای لباس مجلسی 2021  را که شامل مدلهای متنوعی از جمله بلند، کوتاه، باز و پوشیده با انواع جنس ها ار جمله گیپور، دانتل، حریر، لمه و مخمل تهیه کرد.

 

 

مجلسی ۲۰۲۱

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

مدل بارانی زنانه شیک و اسپرت

 

مدل بارانی زنانه شیک و اسپرت : فصل پاییز بهترین زمان برای پوشیدن بارانی است، با توجه به آب و هوای فصل پاییز و بارش زیاد باران نه میتوان پالتو پوشید زیرا خیلی گرممان میشود و نه مانتو که از نسیم پاییزی به لرزه بیفتیم بهترین گزینه پوشیدن بارانی است .

 

اگر در فصل پاییز سری به مغازه ها و فروشگاه های لباس بزنید پشت ویترین مغازه ها نگاهتان به مدل های جدید و به روز بارانی می افتد که تنوع و رنگ آنها ذوق خریدما را بیشتر میکند.در این مطلب هم مدل های بارانی اسپرت و هم بارانی های مجلسی و ساده را برای شما قرار دادیم امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد.با برو تو استایل در این بخش از مد و مدگرایی همراه باشید.

 

مدل بارانی زنانه شیک و اسپرت

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

چند مدل پالتو و کت زنانه‌ی جدید و محبوب در سال 2021

 

 

چند مدل پالتو و کت زنانه‌ی جدید و محبوب در سال 2021 : امسال هوا زودتر از همیشه رو به سردی رفته است و وقت آن است که کمد لباس‌هایتان را با جدیدترین مدل‌های پالتو و بارانی زنانه، آماده‌ی فصل تازه کنید. برای انتخاب بهترین مدل پالتو و کت زنانه، کافیست نگاهی به ادامه‌ی این مطلب بیاندازید. ما در اینجا، لیستی از بهترین مدل‌های لباس زمستانی را تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید یک انتخاب راحت برای استایل پاییز و زمستان امسال‌تان با برو تو استایل در این بخش از مد و مدگرایی همره باشید.

 

 

۱- کت ترنچ زنانه

 

کت و بارانی ترنچ یکی از بخش‌های ضروری در کمد لباس‌های زمستانی هر خانمی است. این مدل کت و بارانی دکمه‌دار و بلند، یک سادگی کلاسیک و جذاب به استایل شما می‌بخشید و برای تیپ‌های روزمره‌ی مرتب و ساده، تیپ‌های رسمی و اداری و حتی استایل‌های مهمانی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

 

این مدل کت و بارانی معمولا در عین داشتن گرما، کاملا سبک و راحت هستند. برای اینکه بتوانید از آن‌ها در استایل زمستانی برای روزهای سرد استفاده کنید، سراغ مدل‌های آستردار بروید. آن‌ها را می‌توانید با شلوار جین و کتانی برای استایل روزمره و با پیراهن و کفش پاشنه بلند یا بوت پاشنه‌دار برای استایل مهمانی بپوشید.

 

چند مدل پالتو و کت زنانه‌ی جدید و محبوب در سال 2021 چند مدل پالتو و کت زنانه‌ی جدید و محبوب در سال 2021

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

ست لباس زرد لباس مجلسی زنانه زرد

 

ست لباس زرد لباس مجلسی زنانه زرد  : رنگ های تیره و جسورانه، رنگ هایی هستند که در ماه های سردتر می پوشید. اما زمانی که روزهای آفتابی بهاری میایند، آنها را با رنگ های زنده تر و روشن تر، جایگزین میکنید.

 

یکی از چنین رنگ هایی، زرد است و این سایه ی آفتابی، یکی از مُد روز ترین ها در این فصل خواهد بود، پس باید قطعا یک لباس از چنین رنگی داشته باشید. و به منظور اینکه به شما نشان دهیم که چگونه این رنگ را بپوشید، چندین ست لباس زرد شیک را انتخاب کرده ایم که دوست خواهید داشت در این بهار از آنها ایده بگیرید.با ما در بخش از استایل زنانه با برو تو استایل همراه باشید.

 

 

لباس زرد شیک

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

مدل مانتو  99 پاییزی جدید

 

مدل مانتو  99 پاییزی جدید : امروزه مدل های مانتوی متنوع و زیادی در بازار کشورمان موجود هستند اما با این همه طرح و رنگ انتخاب مانتوی موردنظر سخت به نظر می آید. ما در این مطلب از سری مطالب ساتیشو قصد داریم نمونه های شیک مدل مانتو جدید 99 را برای شما خانم ها و دختران شیک پوش ایرانی ارائه کنیم. پس از شما دعوت میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 طبق سنت هر ساله رنگ امسال را این شرکت به رنگ آبی کلاسیک معرفی کرده است. قبلا در مورد مدل مانتو مرجانی صحبت و نمونه های مانتو مرجانی را گردآوری کرده بودیم اما در این مطلب می خواهیم به معرفی عکس ها و نمونه های مدل مانتو جدید 99 بپردازیم که می توانید با ایده گرفتن از این مدل های جذاب مانتو زنانه و دخترانه در طرح های اسپرت و مجلسی و رسمی به استایل شیک و مد روز دست پیدا کنید.

 

مدل مانتو  99 پاییزی جدید

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

همه چیز درباره آرایش و استایل ساده برای جشن هالووین

 

 

همه چیز درباره آرایش و استایل ساده برای جشن هالووین: هالووین چیست ؟! جشن هالووین Halloween یک مراسم و جشن سالیانه است که در روز سی و یک اکتبر ( ۹ آیان ) هر سال برگزار می گردد. این مراسم ریشه در سنت های اروپایی دارد. در ادامه با برو تو استایل  همراه باشید تا هرآنچه لازم است درباره این جشن سنتی بدانید در اخیارتان بگذاریم.

امروزه در کشورهای آمریکا، ایرلند ، اسکاتلند ، کانادا و سایر نقاط جهان برگزار می شود. اصل و ریشه این جشن به سنت های فستیوال مربوط به قوم سلتیک ( ساکنان اولیه جزایر بریتانیا ) به نام سمهین ( Samhin ) باز می گردد. با برو تو استایل همراه باشید.

 

همه چیز درباره آرایش و استایل ساده برای جشن هالووین

 

 

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

 

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99 : با شروع فصل پاییز انواع و اقسام مدل‌های جدید لباس زنانه پاییزی به بازار عرضه می‌شوند، لباس‌هایی که ترکیبی از شیک بودن و راحتی برای فصل پاییز را داشته باشد و ما را از سرما محافظت کند. ما در مجله اینترنتی مو تن رو سعی داریم تا شما خوانندگان عزیز را با جدیدترین استایل پاییزی زنانه آشنا کنیم.

 

شاید شما هم همانند ما به دنبال ترکیبی جدید و منحصر بفرد لباس زنانه پاییزی برای فصل هستید تا در عین زیبایی و سادگی، شیک هم باشد. در این مقاله مد و مد گرایی از برو تو استایل   از۱۰ مدل از جدیدترین ترندهای مدل لباس پاییزی و تیپ پاییزی دخترانه همراه باشید .

 

 

جدیدترین مدل های لباس زنانه پاییزی

 

فصل پاییز فصل رنگ‌های شاد و انرژی‌بخش است، زرد، نارنجی، قرمز و آجری همه از رنگ‌هایی است که در پاییز طبیعت را زیبا و دلنشین می‌کند. هماهنگی با این رنگ‌ها در پاییز چه در لباس پوشیدن چه در سبک آرایش و رنگ مو همه از کارهایی است که در این فصل زیبا حال و هوای خوبی به خانم‌ها می‌دهد. برای معرفی و بررسی استایل‌های پاییزی زنانه آماده باشید.

 

جدیدترین استایل های لباس زنانه پاییزی سال 99

  • وحید فدایی
  • ۰
  • ۰

 

ظاهری مردانه و زیبا با چند نکته مهم

 

ظاهری مردانه و زیبا با چند نکته مهم : با رعایت چند نکته اصلی و مهم می توانید یک مرد ایده آل با ظاهری مردانه و زیبا باشید.

 

مد آقایان به اندازه خانم ها تبلیغ نمی شود اما این بدین معنی نیست که آقایان نباید شیک و مطابق با مد روز باشند. اگر می خواهید ظاهر خودتان را زیبا و جذاب نشان دهید، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، توجه کنید.

 

در این قسمت از برو تو استایل قصد داریم چند نکته درمورد پوشش آقایان در شکل و اهمیت ظاهری آنها اشاره کنیم با این قسمت از مد و مدگرایی همراه ما باشید.

 

 

1 - حداقل را انتخاب کنید

 

ما از ترکیب لباس های آبی، سیاه و سفید آقایان لذت می بریم. اگر می خواهید ظاهری مناسب و رسمی برای ملاقات های کاری خود داشته باشید، این 3 رنگ ساده را انتخاب کنید.

 

ظاهری مردانه و زیبا با چند نکته مهم

  • وحید فدایی